Гарантії, обмін і повернення

Товар бракований, або не працює. Що робити?

Якщо ви отримали товар із браком або він не працює належним чином, ми завжди готові допомогти. У нашому магазині на всі товари надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в ньому заводських дефектів. Якщо ви стикнулися з такою ситуацією, зверніться до нас, і ми знайдемо рішення. Ми розуміємо, що такі випадки можуть траплятися, і ми готові допомогти вам замінити товар або повернути гроші. Наша мета - задовольнення клієнтів і забезпечення їхньої повної задоволеності від покупок в нашому магазині.

 

Я хочу повернути товар. Що робити?

Якщо вам не підходить товар, ви можете повертути цей товар «Новою Поштою». Деталі надсилання можна уточнити за номерами телефонів.

Зверніть увагу, якщо ви замовляєте послугу «зворотна доставка грошових коштів», то нам не вдасться отримати вашу посилку і ви повинні будете знову відвідати відділення «Нової Пошти» для зміни умов доставки. Щоб ми могли отримати посилку без перешкод, вказуйте номер замовлення та ТТН в листі на нашу електронну адресу, або в чат на сайті.

Якщо ви хочете повернути товар протягом 14 днів після покупки і він не був у використанні, а товарні пломби, ярлики та споживчі якості збережені, ми повернемо вам гроші без зайвих питань. Для товарів категорії «складна техніка» може знадобитися технічна експертиза до 7 днів, щоб підтвердити, що товар не використовувався та зберіг свої споживчі якості.

Однак, для повернення товару нам потрібні оригінали гарантійного талона та товарного чека, а також ваші паспортні дані та ІПН для отримання коштів. Звертайтеся до нашого сервісу повернення товару, і ми зробимо все можливе, щоб забезпечити ваше задоволення від покупки на orangestore.com.ua.

 

Товар не працює, але термін гарантії ще не закінчився! Що робити?

Випадок, коли придбаний товар не працює або працює недостатньо якісно, може бути досить неприємним для покупця. Однак, в такій ситуації важливо знати свої права і відповідальність продавця. На нашому сайті ми гарантуємо захист прав споживачів згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" (стаття 8). Це означає, що якщо в товарі виявлені недоліки протягом гарантійного терміну, ми здійснюємо безкоштовний гарантійний ремонт.

Для цього товар буде відправлений на експертизу в сервісний центр, де визначать причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку товар буде відремонтовано безкоштовно або замінено на новий, якщо ремонт неможливий. Термін ремонту складає 14 днів або менше, за винятком випадків, коли потрібно замовити деталі для ремонту у виробника.

Однак, якщо неполадки виникли через неправильну експлуатацію, наприклад, механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто висока або низька температура, використання неліцензійного програмного забезпечення тощо, то товар знімається з гарантійного обслуговування, і ремонт можливий тільки за рахунок покупця.

 

Які документи необхідні для повернення або ремонту?

Нам знадобляться наступні документи , будь ласка, в вкладіть в посилку разом з товаром, коли будете відправляти його нам «Новою Поштою»

1. Гарантійний талон або товарний чек 

2. Заява в довільній формі, в якій будуть зазначена причина звернення:

·         повернення протягом 14 днів

·         гарантійний ремонт 

·         товар не підійшов за типом/кольором/конфігурацією

·         або детальний опис проблеми/дефекту, максимально докладний і зрозумілий для сервісного інженера

3. Контактний номер телефону;

4. Номер карти або інші реквізити, за якими можна буде повернути вам гроші в разі, якщо ви хочете повернути товар або з'ясується, що він не підлягає ремонту.